Hop on the first flight to phuket, spa and full body massage

Especially massage kat kepala.

Ini adalah apa yang aku rasa setelah habis ujian oscar aku. Alaa, ujian oscar, tak tahu ke ? Ujian yang kau kena berlakon jadi doctor tuh. Ujian besar yang i took it lightly dan lepas tuh aku menyesal tak sudah. Ujian yang sepatutnya aku prepare a month before, tapi aku cram last minit. Ujian yang buatkan aku sedar, banyak gila ilmu aku yang kurang.

Ye, ujian tu laa. Nama ujian tuuh oscar. haha


Baideway, siapa nak cerita pasal ujian ? aku nak cerita pasal, pasal ape entah, in sweet and short version, sebab aku takde idea dan aku desperate nak tulis apa yang aku rasa lepas ujian oscar tuh.


Sebenarnya senang je nak manipulasi orang lain. Kau pusing satu dua perkataan, terus berita tu boleh berubah daripada sebaik-baiknya, jadi sejahat-jahatnya.

Mari kita ambil contoh klasik tiga penduduk Felda Mengkuang iaitu Makcik Tipah, Makcik Senah, dan Makcik Natasha. (Cewah. Sorang makcik urban sesat di kampung.) Dengar khabar Makcik Tipah baru melahirkan anak. Ketika membeli ikan kembung di pasar pagi, Makcik Natasha berkata pada Makcik Senah, "Ehhh Senah. Kau tau, anak si Tipah tu, comel sangat. Macam kucing!"

Makcik Senah pun, dengan mulut terkumat-kamit, terus ambik teksi bergegas ke bilik hospital siloam nombor 4014 di mana Makcik Tipah diwadkan. "Tipah, oo Tipah. Kau tahu apa Natasha kata? Dia kata muka anak kau macam binatang!"

Babak seterusnya: Perang satu kampung.

Berita negatif ni macam kemuncup. Melekat senang, tapi nak mencabutnya pehh... lagi senang beli seluar baru.


"no matter how words are created, still it cannot express feelings accurately" - some guy 

0 berani komen: